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Re: Problem with cylinder No. 2 URGENT

Posté : jeudi 20 juil. 2017, 07:32
par gpz1000rx
Hello, sorry for my poor english...
Dry spark may be cause by a low level in float chamber or no fuel in float chamber, check it with a transparent tube

Image

Dry spark may be cause by a compression problem, check it with a compression tester, if you don't have : remove carburators, displug ignition coils, press start engine and put your other hand on the inlet pipe number 2, you should feel an huge succion, compare with all other cylinders.

Re: Problem with cylinder No. 2 URGENT

Posté : samedi 1 sept. 2018, 17:12
par rocky26
:doute: :??:

Re: Problem with cylinder No. 2 URGENT

Posté : samedi 1 sept. 2018, 19:32
par tcarpo
et oui rocky, trop de Muscadet fait parler l'étranger :D :D
désolé ;)

Re: Problem with cylinder No. 2 URGENT

Posté : samedi 3 nov. 2018, 00:58
par Thorsen
:clap: En tout cas, c'est compréhensible pour un anglophone :clap:

:top: